Senter for samisk i opplæringa - Julekalender 2019 Trinn: Barnehage, 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Tradisjonell kunnskap, Muntlig tradisjon
UTBAS-6 Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Kartleggingsskjema for vurdering av egen stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Ønsker ved oppfølging av stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Apropos løpsk tale: Informasjon og perspektiver Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Kartleggingsskjema for lærere som har elever med stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Senter for samisk i opplæringa - Julekalender 2019 Trinn: Barnehage, 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Tradisjonell kunnskap, Muntlig tradisjon
UTBAS-6 Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Kartleggingsskjema for vurdering av egen stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Ønsker ved oppfølging av stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Apropos løpsk tale: Informasjon og perspektiver Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning
Kartleggingsskjema for lærere som har elever med stamming Trinn: 1-4, 5-7, 8-10, VGS, Høyere utdanning Emner: Natur og vitenskap, Helse, Samfunn, Skole og utdanning